fredag 2. november 2012

Vinner og helg...


Heisann..

Møte i FAU tok dessverre litt 
lengre tid enn jeg hadde beregnet i går kveld..
Så trekningen ble utsatt til idag.

58 stk deltok, og det ble tatt 
120 lodd..
Fikk god bistand av random til å trekke vinneren.
Og han sa at lodd nr 8 var 
vinneren..
Og lodd når 8 var det

som hadde tatt..
Gratulere..




Med en gromt høstbilde
av mine vimsebarn
( er vel ingen tvil om hva som står høyt i kurs til vimsegutten)

ønsker jeg alle en flott helg.
Vi venter besøk fra Lillehammer.


Stor klem fra 
Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren:)

    Herlig bilde av fine vimsebarna, tror det er mange som deler gleden over Cars og Lynet med vimsegutten;)
    Ha ei god helg og kos dere masse med besøk,
    varm klem:)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk!! Så kjekt å vinne :) Har sendt adressen min på mail til deg.

    For en herlig duett!
    Ha en flott helg, både du og dine.

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren! Så flott bilde av flotte vimsebarn. Ser ut til at cars er rimelig populært hos minstemann ja :) ha ei superfin helg! Klem fra fru Uteng.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar