mandag 12. november 2012

Give Away


God aften

Ny give away til familen Vims
Håper du vil delta.


Vi har fått avslutta 
oppussing av vimsegutten sitt rom
og føler ( iallefall jeg) 
at vi er i sånn nogenlunde rute til jul.
Men jeg kan jo selvsagt ta feil..
Nå starter jo den store ryddeprosessen.
 




En søt liten ugle fra 
Kremmerhuset 





og
en skål fra MAKE 




er premien.


Når du deltar, får du

1 lodd 
når du legger igjen en kommentar

1 lodd 
for å være/bli følger av min blogg

2 lodd 
for å linke bilde ( det øverste) til bloggen din

Totalt 4 lodd


Premien trekkes 12.desember


Klem Mari Johanne

48 kommentarer:

  1. så fin premie!
    Klart jeg vil være med.
    To lodd på meg:)
    p.s:bli gjerne med på min GA også:)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Tenk, du vant min giveawayen. Armbåndet et lite rapp. Grattis. Jeg maler deg.

    Prøver lykken hos deg med 2 lodd. Kommentar og følger. Kjempefin premie.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Tenkte jeg skulle slippe å male deg, så jeg mailer deg istedet jeg.
    Hihi...

    Mona C

    SvarSlett
  4. jeg er med! :D gjort alt! så da blir det 4 lodd. delt på facebook!

    marielle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett
  5. Så flott premie:)
    Hiver meg på med alle fire loddene jeg:)
    Jeg har også en giveaway inne hos meg, kanskje du vil trekke noen lodd?

    Klem Veroncia

    SvarSlett
  6. For en søt premie :)
    Jeg trekker 3 lodd!
    Ingrid

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med på 1 lodd :)

    Så gøy at du vil delta i min lille giveaway ♥

    Fin ny uke ønskes til deg også!

    SvarSlett
  8. Trekker 2 lodder og håper på vinnerlykke ;o)

    Finfin tirsdag,,, her er vi visst ikke helt i rute til jul enda... ;o)

    SvarSlett
  9. Flott og koselig give away. Deltar med 4 lodd.

    SvarSlett
  10. Vil gjerne være med og tar 2 lodd. Så koselig premie, jeg krysser fingrene.

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med ! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)

    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  12. så koselige gaver.
    Jeg trekker 2 lodder!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  13. 2 lodd takk. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Et lykkelodd takk på så sin premie

    ESB

    SvarSlett
  15. trekker eit lykke lodd hos deg :) koslig premie da!

    Ønsker deg ein fin dag :)

    SvarSlett
  16. Søt premie! Bir aldri lei av disse uglene :)
    Tar 1 lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  18. Klart jeg blir med, trekker full pott og krysser fingrene:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  19. Så søt premie :)
    Jeg trekker 1 lodd.

    SvarSlett
  20. Så skjønn premie! Jeg prøver lykken, 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  21. Det var en søt ugle! Jeg er med, med to lodd!

    SvarSlett
  22. Skjønne premier!Jeg er med!
    Fullpott med lodd.
    Ha en herlig dag:)

    SvarSlett
  23. Jeg trekker to lodd, før jeg ønsker deg en god kveld og helg.
    Og så sees vi på lørdag, vil jeg tro :)

    SvarSlett
  24. Eg prøver lukka med 4 lodd hos deg :)
    Kjempefin premie, eg krysser fingrane.
    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  25. Fin giveaway! Jag är gärna med och tar 2 lott tack :)

    Trevlig kväll!

    SvarSlett
  26. Hei Mari Johanne:) Ja, tusen takk for lørdag kveld, det var utrolig koselig:) Lokal bloggliste er en veldig god ide. Det skal jeg også prøve å få laget! Henger meg på din giveaway:) Tar 2 lodd:) Stor klem tilbake

    SvarSlett
  27. Så fine! Særleg skåla var flott! Eg trekkjer eit lodd:)

    SvarSlett
  28. Tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hei hei. jeg slenger meg på denne =D
    Takk for en super kveld på bloggtreffet, ler fortsatt av "du blir jo søren ikke kvitt'n" sjokoladesmaken altså haha =P
    Jeg trekker 4 lodd og håper jeg forsatt har vinnerlykke.
    Klemmer

    SvarSlett
  30. Blir superglad om eg får 1 lodd ;)

    SvarSlett
  31. Heisann!
    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  32. Blir med og trekker 2 lodd! :)
    Klem <3

    SvarSlett
  33. Jeg blir med :) Mia - mia.ms@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Vil gjerne være med:) Tar 2 lodd!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  35. Jeg er med og trekker to lodd:-) kjempe kjekt med utlodding!!!!


    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  36. To lykkelodd på meg :)

    Og så ønsker jeg deg god og glad helg!
    Heksa på kontoret var forresten fin

    Klem fra
    Nann Karin

    SvarSlett
  37. Nei, og nei..Tenk, den har gått mæ hus forbi! Men NO tar æ to lodd, har ikkeje vinnerlykke som du for tida.. Klem

    SvarSlett
  38. Så fin gave , jeg blir gjerne med.
    2 lodd på meg.

    Maritklem.

    SvarSlett
  39. 3 lodd på meg.
    Søt konkuranse. Har delt på bloggen min.

    SvarSlett
  40. 3 lodd på meg!¨
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  41. Jeg er med.
    2 lodd på meg :)
    anjajorgensen@hotmail.no

    SvarSlett
  42. Kom over bloggen din nå. Kaster meg inn i giveaway'n med 3 lykkelodd, tvi tvi :)

    Ha en fin dag!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  43. Kjempefine! Jeg er med <3
    superbussa@hotmail.com
    1 lodd

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar