mandag 26. november 2012

Mitt første bloggtreff..



Fru Vims tok turen til 
Jeløya lørdag, i tung skodde på E6 - men
frem kom æ mæ da..

Takk lov for "Gudrun" i bilens GPS
som selvsagt parkerte bilen i en 
enveiskjørt gate, og ikke utenfor butikken..

Fru Vims ut på tur, aldri sur..

Foto; JannePannes



Inne på Lille Interiør 
møtte jeg mange flotte bloggedamer
Selv om jeg har fulgt en del av bloggene en 
stund, var det første gangen jeg traff ansiktene bak de..

Det som var litt ekstra moro, var jo sjølsagt 
at det var flere trøndere i samme hyggelige lag..
( vi finnes tydeligvis overalt..)





Etter litt handling, 
prøvesmaking av pesto og oliven fra Saa Godt
tok vi turen til potetkjelleren 
på Røed gård..

Her fikk vi servert et
fantastisk måltid, blant annet denne forretten

Foto: Synøve Dreyer
Innimellom ble det tid
å prate med de som satt ved min side


og en spennende loddtrekning.
Jeg vant et flott smykke og sushipinner for barn.. 


Foto: Synøve Dreyer

Vet ikke helt hva jeg tenker på her, men jeg 
ser tenkende ut spør du meg..

Flott pynta bord....


Kvelden ble avsluttet med prøvesmaking av sjokolade..
Tusen takk til Liza og Janne som sto bak dette treffet.
Det er veldig moro å møte menneskene 
bak andre blogger...


Senere i uka skal jeg vise dere de flotte
goodiesbagene vi fikk - 

Her skal dere få en liten forsmak
Mange flotte mat og interiørblad. 



Ønsker alle en flott tirsdag..
Jeg vet at for min del blir programmet hektisk

Klem Mari Johanne.

1 kommentar:

  1. Det var en kjempefin kveld,og det var gøy å hilse på deg. Så etter deg på arbeidsplassen din i går, men så deg ikke.

    Jeg hilser snart på deg her inne igjen :)
    Klem for en god tirsdag !

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar