torsdag 15. november 2012

Jakke fra Polarn O Pyret



Heisann.

For tid tilbake viste jeg dere genseren
til vimsegutten, som 
jeg bestilt på høstsalget 
til Polarn O. Pyret




Hadde jo bestilt noe til frøkna og..
Som skolefrøken er det greit
med ei jakke utenfor
en enkel genser i klasserommet.
Valget falt på denne jakka..





Jakken er delvis sponset av Polarn O. Pyret



Snart fredag.
Venter trivelig besøk fra Lillehammer i helga.
Men først - må jeg gjennom en effektiv dag
på jobb i morgen..

Klem Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Kjempefin vimsejente og kjempefin jakke! Jeg digger polarn o pyret :) fin lørdag til dere!

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    For en vakker frøken du har *smelt*

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Søte Vimsejenta med fin-fin jakke - liker klærne fra PO.P jeg også:)
    Får dessverre ikke brukt de til mine barn men jeg har to tantebarn som gjerne får pakke fra Ålesund!

    Håper dere har en fin helg med besøk og kos,
    varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar