torsdag 29. november 2012

Skapet



som jeg kjøpte via Finn.no
i sommer
har nå flyttet inn på stua..





2. strøk med maling ble gjort av herr Vims
mens mor skrev talen til julebordet.
Vi var litt usikker på fargevalg - sto mellom lilla og sort.
Dokk ser hva vi klart å enes om...:-) 

Fikk beskjed om at fargevalg heretter kunne jeg ta - 
synes kanskje jeg heller vil sende skryt til 
Thomas på Obs Bygg på Tunejordet...

Dokk skal få det endelige resultatet i løpet av helga..

Har laget meg et råutkast på talen til i morgen
har heldigvis et par timer før det braker løs..

I kveld har familien Vims
vært på juleavslutning til frøkna..
Flinke barn:-)

Nei, no må æ få pakka ned litt klær 

Ha en flott fredag - så ses vi igjen i 
løpet av helga..
Tror jeg gleder meg allerede til søndag:-)


Klem Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Så fint skap du har fått tak i da!!
    Tusen takk for pakken fra deg. Den kom i posten i går, og det ene kjøkkenhåndkleet er allerede tatt i bruk :)

    Ønsker deg en koselig helg. Her er det julevask på gang, men måtte ha en liten pause og titte innom blogglandia :)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Flott skap, og stilig farge - gleder meg til å se hvordan det blir når det er ferdig:)
    Håper helga har vært fin så langt,
    ønsker deg en god 1. advent:)

    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Hei, Gratulerer - du ble vinneren av trelysestake i drivved fra Lobelia. Send meg din adresse:-) God søndag! klem Siv

    SvarSlett
  4. Lillablå??? Jaaaa?? Gleder oss til neste bilde! Håper det gikk greit med tale og julebord ;o) Stor klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar