onsdag 28. november 2012

Muffins og tale



Ja, det er vel litt av en kombinasjon i 
headingen idag..

Men alt har sin forklaring..

Frøknas klassetrinn har juleavslutning i morra, 
og da var oppgavene fordelt slik
at jentene tar med kake - mens
gutta ordner premier til loddtrekninga..

Mor har tidligere i kveld 
vært på FAU møte, og der hadde
jeg også lovd å ta med litt bakst..



Så jeg følte ei stund i kveld
at alt dreide seg om muffins, muffins og muffins
Har kjøpt inn ting til topping, men 
det er et spørsmål om jeg får tid
å ordne det i morgen..
6 åringer bryr seg vel ikke så mye om slikt... ?

Ser at jeg skulle vært en tur innom 
Home & Cottage i morra og -
har litt lyst på en innflyttingsgave derfra..

Idag fikk jeg  i tillegg spørsmål 
om å holde herrenes tale på julebordet
til jobben til helga..
Et ærefullt oppdrag for en nyansatt :-)
Ja, det er jo ikke mange timer igjen til det heller..

Og hvor langt var vi kommet ?-

kanskje et par stikkord..
Av og til skulle man ønske man hadde vett til
si "nei, beklager det går dessverre ikke.."

Men der er jeg dessverre ikke.. 
Jeg er veldig god på skippertaksmetoden..

Så ja, det er travle dager fremover
Men jeg liker det i grunn og...

Ønsker alle som ser innom bloggen en flott
torsdag..
Klem Mari Johanne




3 kommentarer:

  1. Jeg er også en av de som jobber best under press, jeg tenker dette skal gå med glans jeg:) Lykke til med talen!

    Fin kveld og god klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Man klarer ikke mer enn man klarer.... :-)
    ha en finfin dag!

    SvarSlett
  3. Jeg er mest effektiv under press... Med god til og mye på taperen er det mye som blir utsatt. Har aldri hatt så mye i fryseren, så rent hus, selv innerst i uteboden og med helt strøken klær fra innerst til ytterst....
    Mange vikarierende argumenter for å slippe det jeg må.....
    Og så må man, og da går det jo alltid bra!

    Lukke til !
    Jeg heier deg i mål :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar