onsdag 7. november 2012

* KOS *



Er det en ting jeg 
vil påstå jeg er flink til
så er det å kose meg..

Hva er så bedre nå på høsten
enn å krype opp sofakroken
med et ullteppe  og et blad
( er vel forsåvidt flink til det ellers i året og)




Kose meg ekstra når jeg kan 
finne fram strikketøyet.
Bunadsstrømpene til mannen er langt fra ferdige.
 



 Frua slit med en ekkel forkjølelse for øyeblikket.
Hva er da bedre enn en tekopp med honning
Kanskje stemmen kan bli litt bedre til i morgen..?







Denne månedens utfordring til NIB heter "Kos"
Med disse bildene deltar jeg i utfordringen.

NIB har også fått seg en ny hjemmeside.
Flere flotte bidrag finner du HER


Ønsker alle en fin onsdagskveld.
Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Det er viktig å være flink til å kose seg! Jeg vil påstå at det er jeg også - lar ingen anledning gå forbi til å kose meg. Tekopp og blad hørtes helt skjønt ut! Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  2. Det er viktig med kos, og finne tid til det! Lykke til med utfordringen.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Et koselig bidrag fra deg, sofakroken med teppe, en kopp te og et godt blad er virkelig kos:)

    Lykke til i utfordringen,
    varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar