tirsdag 27. november 2012

Smaken av Italia..



Regner med at mange 
av dere som leser denne bloggen
har smakt både oliven og pesto.

På lørdagens bloggtreff fikk jeg 
prøvesmake en oliven
som Saa Godt selger i sitt sortiment..
Frisk og god smak..




Familien Vims har ikke vært så 
utforskende på pesto'n. Men nå står det
et glass som er laget uten konserveringsmidler 
i kjøleskapet og venter på den rette anledningen.
Den produseres i Italia på mandager, og sendes til Norge
på onsdager. Skikkelig ferskvare..:-)




Som deltaker på bloggtreffet fikk vi en
goodiebag fra Saa Godt som 
inneholdt

Handlaget pasta fra Gentile

Konserverte tomater fra San Nicola dei Miri

og Fikenmarmelade fra San Nicola dei Miri





Vi gleder oss til en lørdag hvor mor og far Vims
skal nyte et godt  måltid pasta.

Når en ser og får smake disse råvarene får en jo nesten
lyst til å bestille seg en tur til Italia ...

For deg som bor her i Østfold
finner du disse produktene på Lille interiør i Moss.


Ønsker alle som ser innom bloggen en 
fin onsdag.
Klem Mari Johanne





4 kommentarer:

  1. Italia lokker :) slenger meg med på den tanken!

    Hos oss blir det smaken av Italia i dag, etter at minsten og jeg har bakt litt førjulsbakst.

    Kos deg i dag!

    SvarSlett
  2. Det hørtes skikkelig digg ut! En tur til Italia er vel ikke å forakte, nei... God onsdag til deg!

    SvarSlett
  3. Mmmmm, pasta med pesto er utrolig godt:) Hvasomhelst med pesto egentilg, det er et av de beste tilbehørene jeg vet om! Oliven er jeg ikke så stø på enda.

    Jeg slår lag med dere til Italia,
    og nå fikk jeg lyst på spaghetti til middag;)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Gled deg, kjempegod pasta og tomater og den pestoen er bare så god.
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar