tirsdag 13. november 2012

En sniktitt



..inn på gutterommet
til vimsegutten.




Det første rommet 
i heimen er ferdig oppusset..
Finner ut at en ikke må tenke på hvor
mye som gjenstår..

"Cars"gardiner er kommet opp
og Bill og Thomas
har inntatt utsiktsplassen i Vinduskarmen.. 
De tøffe gardinene fant jeg på Kid Interiør




 Vi er langt fra ferdig å 
møblere rommet
så nye bilder vil nok komme
på sikt..



Grått ver her i Østfold idag
men det er levelig temperatur.
Så vi skal kanskje ikke klage..

Ønsker alle en flott onsdag..
Jeg håper min blir effektiv:-)

Stor klem fra Mari Johanne

1 kommentar:

  1. Kan tenke meg dette er midt i blinken for Vimsegutten ja:) For hvilken som helst liten stor gutt egentlig.
    Gleder meg til å se det endelige resultatet:)

    Håper onsdagen din har vært effektiv,
    god klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar