mandag 19. november 2012

Lampa...



til a tante



ligger fortsatt til salgs på Finn.no.
Midt oppi nedpakking av flytteesker
i Oslo fant tante denne lampen 
som hun gjerne ville selge.

Og som stor tilhenger av Finns torg - sa
jeg ja- den skal jeg få solgt..


Og det finnes en lampe til dersom det er ønskelig..

Den andre rota seg med flyttelasset,
og befinner seg i Trøndelag..

Send meg gjerne en mail dersom
du er interessert.

Skjønne meg ikke helt på disse helgene
De går så fort..
Hadde koselig besøk fra Lillehammer i helga.
Frua fikk prøvespist årets første ribbe.
..og fikk kjøpt inn noen julegaver..
Mangler julestemningen - med grønn plen
og 8 grader pluss er det jo lite som minner om vinter..
Konsekvensen er dessverre at jeg ikke klarer
å bli kvitt den ekle forkjølelsa.


Vel, ønsker alle en flott tirsdag.
Klem Mari Johanne



2 kommentarer:

  1. Fine lampa, håper dere får solgt den:) Julestemning er det ikke akkurat her heller, men fortviler ikke...den kommer:)
    Fine Vimsejenta under her:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Superfin lampe!

    Ses på bloggtreff da :)
    Siw

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar