søndag 11. november 2012

Farsdag



Moro å gjøre litt 
ekstra stas på far i huset..
Gave på senga, og kakao til frokost..





Forberedelsen ble unnagjort 
under en fotballkampen i går kveld.
Var ivrig visking på kjøkkenet ei stund- 
men det gikk bra..




Boka ble behørig pakka inn og 
gavepapiret dekorert.
Til/fra lappe ble skrevet.
Alt gjort av frøkna..




Gaven ?
Den siste boka til Pondus..


Veldig kjekt at Pondus kommer ut
akkurat i forkant av farsdagen hvert år.
Samlingen har blitt utvidet hvert år..
Frøkna hadde i tillegg tegnet et kort til vimsepappan sin..

Vi er alle 3 veldig glad i deg S...

Vel, god søndag ønskes alle.
Familien Vims skal inn til Oslo en tur.
K fyller 19 år, og må sjølsagt feires.
Gratulere!

Egentlig skulle fru Vims ha vært på Lillehammer idag
Hobbydag i Dameforeningen.
Håper damene får en kreativ dag!!


Klem Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Kjempefint kort Vimsejenta har tegnet, fikk litt julestemning her:) Det er kjekt å gjøre stas på far, det synes vi her også. Det ble ikke tegnet kort på far hos oss men vi laget en egen Apple-variant som falt i smak så det ble godt mottatt. Og Pondusboka er jo bare ei super gave, her bruker den å dukke opp under juletreet;)

    Kjekt at du tenkte på meg til bloggtreffet her i Ålesund, Elin kontaktet meg i går. Men nå er det en gang slik at interiørbloggtreff er for interiørbloggere og det er ikke jeg... Så det blir ikke treff på meg denne gangen heller, spørs om jeg må begynne å legge inn et fast interiørinlegg i uken - så kan jeg være med neste gang;D

    Ha ei strålende ny uke kjære du,
    oppskriften på vår rolige katt var kastrasjon;)
    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Koselig med farsdag! Her vanket det kaffe og vafler på senga, samt en liten presang (boxershortser - en klassiker) og to små fine kort. Far var meget fornøyd :) ha en fin uke! Klem fra fru Uteng.

    SvarSlett
  3. Mye tisking og hvisking her også.. Lys, kake og kaffe på senga ;o) Her i huset er også Pondus en slager, men mest hos mor sjøl, for æ MÅ ha bordkalenderen hvert år, og 2013 er kjøpt og pakket inn med hilsen fra Julenissen til meg!! Æ bruke å få mange nissegaver, alltids noe spenende som dukker opp under juleshopping..Thi,hi Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar