søndag 4. november 2012

Pulsvarmere



er kjekt å ha når 
høst blir vinter
..og når man skal pynte seg litt ekstra..

Jeg fikk bestilt 3 pulsvarmere
fra Evas heklegreier
som skal gis bort i bursdagspresanger






Jeg fikk frøkna til å prøve det ene paret
Tror kanskje hun må få et par selv...





Mor sjøl har også lyst på et skjerf, 
men jeg har ikke helt klart å bestemme meg for 
fargevalg. 
Fant denne på siden til Eva
..er den ikke fin?


Bildet er lånt fra Evasheklegreier..


Eva hekler på bestilling.
Er du interessert å se hva hun lager
finner du siden hennes på

Jeg har vært gressenke i helga.
Vimsemannen har vært på fotballtur til England.
Men det er jo ingen sak når vi har hatt
besøk av to herlige personer fra Lillehammer.


Ønsker alle en flott søndagskveld.
Sarpsborg er i en lykkerus i kveld
Gratulere Sarpsborg 08.

Klem Mari Johanne...



3 kommentarer:

  1. Veldig fine pulsvarmere. Så fine med de heklede blomstene på også.
    Ja, har skjønt det helt hit at Sarpsborg vant idag! :))
    Gratulerer.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige pulsvarmere, ble ekstra fine på ei lita vimsehand:) Jeg bruker mye pulsvarmere på denne tiden av året, synes det er et godt alternativ til hansker når det ikke er for kaldt.

    Kjekt når både mor og far i heimen har fått ei fin helg: Når det gjelder Sarpsborg så må jeg være så ærlig å si at jeg ikke helt vet hva du snakker om, men jeg er så lite interessert at det skal mye til for at jeg vet noe om vårt eget lag. Det er gutta i familien vår som står for fotballen;)

    Ønsker deg ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. Så fine.

    La merke til kommentaren din under giveawayen min at du ønsket god kveld i nabolaget.
    Er vi nesten naboer uten min viten? Nå ble jeg nysgjerrig...

    Klem Mona C

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar