søndag 1. mai 2011

Give Away

Hei alle sammen.

Da har jeg deltatt på et stort antall give-aways her på nettet
så æ tenkt kanskje at det var på tide at jeg 
hadde en liten en jeg og..



Jeg har funnet 3 ting jeg håper kan falle i smak
Et søtt sinkfat - ypperlig til telys mm.
En Blafreboks - ypperlig til oppbevaring
2 "lappestoff"- kan vel brukes til mye
Alt regnes som en premie.
Dersom det blir stor deltakelse, trekke jeg ut en trøstepremie..

Reglene er som følger

1 lodd: kommenter i dette innlegget
1 lodd: være eller bli følger av bloggen min
1 lodd: link med innlegget/ bildet over i din blogg

Tilsammen kan du da få 3 lodd!

Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet.
Har du ikke egen blogg, husk å legge igjen mailadressen din i kommentarfeltet.

Trekning blir foretatt på vår bryllupsdag, 24.mai..

Ha en flott dag!
Klem fra Mari Johanne

59 kommentarer:

  1. Heisann! Den boksen var artig! Jeg har lagt ut link på bloggen min og herved kommentert, så da kvitterer jeg for 2 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  2. Å, søte, søte blafreboksen!
    2 lodd til meg!
    :)

    SvarSlett
  3. Fiiin premie!
    Jeg blir veldig gjerne med og trekker 2 lodd;))
    Gøy at du henger deg på mitt gavedryss og - lykke til ♥

    Ha en fortsatt fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Åhhh for noen FINE premier ♥

    HÅÅÅÅPER vinnerlykken er med meg ♥

    2 LODD PÅ MEG ♥

    Henriette

    SvarSlett
  5. herlige premier:) 3 lodd til meg her oppe i Trondheim takk:)

    krysser fingre og tær helt til 24, mai;)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  6. Heisan!

    Så søt en premie, jeg prøver lykken med to lodder, jeg da, og krysser fingrene! :)))

    Mvh. Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Hei, så kjekt du ville bli med på min give away;) Jeg tar to lodd- ha en fin dag ;)))

    SvarSlett
  8. Heisann. Så hyggelig at du vil være med på min give away:0). Seff vil jeg være med på din også. Tar 2 lodd jeg. Gleder meg til å følge deg. Blir spennende å se hvordan det blir med tarassen...ser veldig fint ut.
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg er med på ett lodd hos de flotte giveawayene dine :)
    Ha en super uke :)

    SvarSlett
  10. Fine premier! Prøver gjerne lykken med to lodd!

    http://kristsv-konkurranse.blogspot.com/2011/05/giveaway-hos-vimsa.html

    SvarSlett
  11. 3 lodd tar jeg! Flotte premier! Håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  12. så fin give away. jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  13. Jeg blir gjerne med,
    to lodd til meg er du snill!
    Elsker de boksene :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  14. Jeg blir med - 1 lodd til meg:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  15. Hei. Jeg tar med meg to lodd jeg. Som følger og kommentar :)

    SvarSlett
  16. Flott premie!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 1 lodd
    Ha en super helg!

    purplesplashgarden@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Herlig premie, klart jeg vil være med!!
    Trekker meg 2 lodd og krysser fingrene.


    (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    .·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥ ♥ ♥ Til lykke med den kommende dagen!!
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  18. ♥♥♥ God lørdagskveld ♥♥♥

    Håper det er greit at jeg deler linken på facebook?
    ◘◘ 272 stk tipset ◘◘

    Er følger, så 3 lodd på meg =)

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  19. 2 lodd på meg :) Jeg følger og kommenterer!
    De Blafreboksene er supre til det meste- her brukes de som matboks til barn :)

    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  20. Jeg trekker to lodd- jeg linker på facebook!
    Ole-Martin heter jeg, og epostadressen min er olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  22. Så nydelig konkurranse! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg videre og har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/05/giveaway-hos-vimsa.html

    Klem

    SvarSlett
  23. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg tar gjerne to lodd. :)

    SvarSlett
  25. takk for at du skriver denne fantastiske bloggen! jeg er gjerne med med et lite lodd, siden jeg ikke har noe blogg ! hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg melder meg på, med 3 lodd! :)

    SvarSlett
  27. Blir gjerne med, søte premier :-)
    Jeg tar 3 lodd.
    Koselig blogg:)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  28. Hei! Kom over den fine give awayen din via via. Så fin premie! Jeg tar tre lodd, følger, lenker og kommenterer :-)

    SvarSlett
  29. Heihei!

    1 lodd her :)
    candy_32_@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Heisann :)
    Tar 2 vinnerlodd jeg :)
    Hilsen Guri

    SvarSlett
  31. Hei!
    Give away er artig! Tar eit lodd i farta her med deg :)

    SvarSlett
  32. Heisann,
    så koselig blogg!
    Hiver meg på, og tar to lodd.
    Fortsatt god helg til deg:)

    SvarSlett
  33. Jeg vil veldig gjærne være med på give awayen din, kjempe fin premie.

    Trekker to lodd:-)
    Klem

    SvarSlett
  34. Er gjerne med på din give away :)
    Og tar 3 lodd!

    Ha en god dag:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  35. Jeg vil også være med. 2 lodd til meg, er følger og kommentar. :)

    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  36. Hei hei=)
    Fiiine premien - jeg tar 3 lodd jeg=)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  37. Kommentar, er følger og har delt den flotte give awayen her; http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus
    - nå setter jeg meg å venter, med armer og bein i kryss :D

    SvarSlett
  38. Jeg deltar med 1 lodd :) ha en fin dag!! :D rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg trekker 1 lodd, jeg :)

    klem

    SvarSlett
  41. Gratulerer med bryllupsdagen som kommer! Tar tre lodd jeg.

    SvarSlett
  42. Syns boksen var übersøt.

    Har bare ett lodd men.. ^^

    Makkis92@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Heisann :-)

    ღღ♥ Takk for titten i en koselig blogg. Vil gjerne være med på give awayen og takker ja til 2 stk lodd. Ha en riktig GOD HELG ღღ♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  44. 2 lykkelodd til meg! *tvi tvi*

    SvarSlett
  45. koselig give away :-) slike bokser har jeg også tittet på.. :-)
    3 lodd på meg!!

    SvarSlett
  46. Åjaaa, jeg vil gjerne være med på give-away'en din :)) Trekker 2 lodd; kommentar og bildelink på bloggen min.

    Ha en kjempefin søndag :))

    SvarSlett
  47. Hei og hopp! Ute i siste liten? Tar 2 lodd, for kommentar og følger deg videre på lives vei!

    SvarSlett
  48. Hei, prøver lykken med 2 lodd :)
    Kommentar og følger.
    Kjekt med give away og fin premie ;)
    Klem

    SvarSlett
  49. Hei, jeg prøver meg med 1 lodd. Koselig blogg.
    Mvh. Emilie
    (emilie_-@hotmail.com)

    SvarSlett
  50. Heihei!

    For en fin Giwe away, Stor premie :)
    Slenger meg på med 2 lykkelodd!
    (følger å kommentar) :)

    Fingrer X :)
    Mvh Susanne

    http://snacksize88.blogspot.com/

    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Give away er alltid gøy, sjølv om eg aldri vinn...Må jo prøve likevel! Koselig blogg :)

    SvarSlett
  52. Hei. Kan jeg henge meg på sånn i siste liten..?
    Følger, kommenterer og linker fra bloggen min.
    Bli gjerne med på min giveaway også :-)

    SvarSlett
  53. http://opalveien.blogspot.com/2011/05/blogglotteri.html

    SvarSlett
  54. Jättegärna med i tävlingen.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  55. Hei.
    Jeg vil gjerne være med :o)
    2 lodd til meg.
    Krysser fingrene :o)

    SvarSlett
  56. Jeg tar gjerne et lodd og krysser fingrene. Hilsen Silje, simy@live.no

    SvarSlett
  57. Hei! Jeg tar gjerne 3 lodd, har hatt linken din på siden min en stund, men holdt nesten på å glemme å sende inn kommentar;) Håper dere får en fin bryllupsdag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar