mandag 30. mai 2011

Hello Kitty

er en stor favoritt her i huset
Ikke bare til Vimsefrøkna, men mor vil vel si 
at hu har veldig sansen hu og..

Gleden var derfor veldig stor
når vimsemannen kom heim med 

Hello Kitty bag og mat eske..
Bagen kan brukes til barnehagen, bassenget, ferieturen etc..
Mateska er helt genial - den har spisebestikk inkl.

Vi har funnet ut at den bli genial å ha med på tur til 
Hunderfossen i sommer.
Mateska kunne også vært en genial gave til en 5 åring.
Men det e et stykke til London..

Gratulere kjære Marie Viola..
det e itj kvar dag en blir tenåring..
Gaven ser du her..men du får den når vi møtes..
Litt dumt dersom den kjem bort  i posten..


Ha en flott kveld videre for den som itj har funne senga.

Mari Johanne






3 kommentarer:

  1. Hei! Sjekk ut siden til Husflid: http://www.husflid-kbh.dk/
    Du burde virkelig ta deg en tur dit når du er i Køben:-)

    SvarSlett
  2. Hei hei=) Så skjønn gave hun har fått da=) Jeg har en niese som fyller 3 i sommer, så jeg skal jammen meg kjøpe en slik matboks med bestikk til henne når jeg skal til London om ikke så lenge. Du vet vel ikke hva butikken det er kjøpt i heter??

    Får vel si god natt nå;)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Så søt matboks! Hello Kitty er stort her også:)

    Hunderfossen er bra! Der har vi vært mange sommere på rad. Slekta mi kommer fra Tretten, så jeg har nærmest vokst opp på Hunderfossen:) Men i sommer tror jeg vi dropper turen, vi skal til Legoland og Kristiansand.

    Håper det går bedre med allergien!
    klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar