søndag 22. mai 2011

Familiedag på jernbanemuseet



God Morgen alle sammen...
Dette innlegget var planlagt i går, men pga sykdom til PC`n
ble det først gitt klarsignal idag.
I går var familien Vims på familiedag på 
jernbanemuseet på Hamar (arr. gjennom Tekna)

Der fikk vi tatt del i jernbanehistorien i Norge..
Og for Andreas som elsker alt som heter Tog
ble det en drømmedag..
 ..
"Hallo Thomas"
"Hallo alle sammen - velkommen til øya Sodor"
er en kjent og dagligdags strofe via Tvskjermen hver dag her i huset.





så for alle som planlegger tur oppover dette dalføre i sommer,
og har barn som elsker tog - 
ta gjerne en tur innom Hamar..
Har fått levert fra meg 2 esker til loppemarkedet i Haakons hallen idag - 
Det var en del som sto utover til salgs - 
men her i huset må i nesten kvitte oss med ting
 for øyeblikket..

Ellers har min blogg fått over 50 følgere - en ting jeg setter stor pris på
Velkommen alle sammen..
Det nærmer seg bryllupsdag- fikk roser av min vimsemann i går..
Med andre ord- like før trekning..
Har du ikke meldt deg på, kan du gjøre det her..

Nå venter litt hagearbeid.
Vi snakkes.
Mari Johanne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar