torsdag 5. mai 2011

Prosjekt 1

Hei alle sammen.
Idag har vært nok en innholdsrik dag

Sjølsagt trøtt som ei strømpe i morres, noe mine
2 vimsebarn også var..
Passer bestandig å veldig dårlig på dager hvor vi har kontormøte..
(det må nevnes at far allerede er på vei til arbeid når resten av huset våkner)

Når jeg så kom i barnehagen ble jeg møtt med 
følgende kommentar fra en far
- og du skal på tivoli idag?
Vel, selv om man har på seg en fargerik overdel/skjorte og knebukse
så betyr jo ikke det det samme som jeg var kledd som  
en klovn...
Ja, men mangel på en rød nese 
- svart æ "ja, selvfølgelig"

Her i bloggeverden er mange svært kreative.
Æ kain no verra kreativ æ og, men æ bli liksom aldri ferdig med de her prosjektan.
Og før æ e ferdig er jeg i gang med et nytt prosjekt.

Siden vi er mai, og det er bunadstid 
- e prosjekt 1 æ presentere  - Bunadssokkan til min mann.
Bør ferdigstilles innen april 2013- 
har som mål at bunaden skal verra ferdig da..
Dette mønsteret skal jeg nok bli veldig gla i etter hvert.
Pinne 2 og tynt garn..
Vimsemannen kjem sikkert te å ber seg over at det 
kjem te å klø--
 Men hain kjem te å bli så fin, så fin...

Foto fra Husfliden.

Minner nok en gang på min Give Away, som du kan delta på her

Ha en flott aften
Klem fra ""klovnen" Mari Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar