lørdag 14. mai 2011

Sommerblomster..

God aften..
Mange er kanskje i en MGP-rus
(æ har det som bakgrunnsmusikk æ og..)
mange kan kanskje lure på om jeg kanskje fortsatt befinner meg på verandan 
og er uten tilknytning til internett.
Fakta er vel at siste uka har gått helt fra meg.
(andre vil kanskje si at jeg bare har vimsa rundt)..


Jeg må få takke alle som har lagt seg til som følger av bloggen min.
Sett stor pris på det..
Mange er påmeldt min give-away, men det er fremdeles plass til flere..

17.mai står for tur, og æ har så smått begynt å systematisert 
2 bunada og 2 dressa..
Det store spørsmålet no er; hvor har 17 mai sløyfa til Vimsemannen tatt veien..????

Han kjøpt seg ei sølvnål med Eidsvollbygningen som tema for et par år siden..


Har planta 2 krukka til 17.mai.
LAvendelen kom nedi jorda i ettermiddag..
I Trøndelag kom de første plantan i jorda etter 17.mai
Her har dem vært i jorda 1 uke no..

Idag har jeg også ordna rammer til 3 av våre bryllupsbilder.
Vi har snart 3 års bryllupsdag, så det var kanskje på tide..?


Frøkna har vært i bursdag idag,
mens vimsegutten m/foreldre har vært en runde i byen
Imorra vente 2 nye bursdagsfeiringer..
Vi glær oss...

Vi snakkes.
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Sommerblomster er helt fantastiske synes jeg, er mange år siden jeg har vært så treg med å få blomster i krukkene. Må se å få gjort noe med det. Kjempe fin krukker du har laget til.

    Ønsker deg en fi søndag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Er absolutt ikke i MGP-rus. Tror faktisk det ikke er mye annet som kunne brydd meg mindre enn det.. Men hvordan det går med uteprosjektene er jeg heller mer interessert i?.. ;)

    Flotte bilder!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar