lørdag 28. mai 2011

Gressenke...

God aften..
Mange er kanskje inn i Barne-tv verden som vi er her i huset..

Har fått tatt et par bilder fra kjøkkenet idag.


Vimsemannen er i det store utlandet
og skal få med seg stemningen rundt en kamp..
Jeg tenker det holder med følgende kommentar
- måtte det beste laget vinne..
Hadd fått beskjed å dresse opp junior i United klær, men
ups - det glømt æ visst..
..tape United, vet jeg no hvem som får skylda..
 



Ongan og æ har tatt livet med ro i heimen idag
Mått ut ein liten tur- da frøkna skal i bursdag i morgen.
Ja, jeg har en 5 åring i huset
og bør vel slikt sett vite hva en 5 åring ønsker seg.
Men allikevel syns jeg det er veldig vanskelig..
Noen som har gode tips..?

Ønsker alle en flott kveld.
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Takk for at du har lagt deg til som følger av bloggen min i dag. :) Så koselig hos deg. Flott ved inngangspariet, og koselig gardin på kjøkkenet.

    SvarSlett
  2. Så søte de knaggene var. Hvor har du kjøpt de?

    Er ikke så lett med gaver til disse barna. Jeg kjøpte 2 Mikke Mus dvd'er etter ønske til nevøen min da han ble 5 år, og så fikk han boken "Bukkene Bruse på badeland" - den likte han veldig godt!

    Men nå er vel 5-årsdagen over, og gaven kjøpt og åpnet;)

    Ønsker deg en fin uke som kommer.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar