lørdag 30. april 2011

Til lykke

..med all god fremtid til det nygifte paret i England..

Siden æ va på kontoret på dagtid, mått æ ta opp bryllupssermonien
..og felt no et par tåra når æ kosa mæ med opptaket i går
Det blir gråting på meg i hvert bryllup jeg er gjest i..


Men gårdagen lar meg mimre tilbake til 
min egen bryllupsdag i 2008


En flott dag som vi fikk feira med slekt og venner..

Vi ska straks sett turen inn te byen, og æ har store planer om å få ordna ting
te en liten give away
Det vil jo verra naturlig å ha trekning på bryllupsdagen vår, 24.mai...




Ha en flott dag!
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. fint bryllupsbilde av dere to nygifte og spennende med Giveaway:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Takk for titten! Det er veldig koselig å ha et fint minne av bryllupsdagen, synes jeg.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar