søndag 10. april 2011

Påskepynt

Ja, da er det en uke igjen til påske.
og påskeliljan e i full blomst på verandan

Det slår meg når jeg finner fram påskepynten at vi umulig kuin ha pynta til påske i fjor.
Men i år skal det pyntes..
Må bare planlegge og dykk nedi ett par esker først...
Har funne disse heimhekla kylllingene som jeg fikk 
i 30 års gave(ja, det va itj i fjor)
  fra en slektning.
Det er jo en skam at jeg ikke har hengt de opp før..
for de står fortsatt montert på arket jeg fikk de på..
E dem itj fin? 
Ska sett inn et bilde her når jeg har fått hengt de opp på planlagt gren..

Ellers har vi hatt en avslappende helg.
Vimsemannen har raka i hagen, og planlagt platting..
Ny uke i barnehagen står for tur- og klær må ordnes.

Ha en flott aften.
Mari Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar