søndag 2. oktober 2011

Trekning av min Give Away...


Da var det klart for trekning av
min lille give away..



Hvor skal eskene ta veien..?



Brukte Random.org som medhjelper,
men jeg klarer fortsatt ikke å få kopiert det inn
på dette innlegget..
Blir bare så kryptisk det jeg får fram..

Det var 64 deltakere og det ble tatt hele 126 lodd.
Når jeg så spør min medhjelper
"hvem den heldige vinner er"..

....surra han litt rundt, og kjem opp med tallet 36
Og der finner vi Sissel Astrid..
Hurra!

Hun har to flotte blogger, og jeg linker til hennes ..Pustepauser
Send meg din adresse på mari.johanne@online.no, så er
gaven straks underveis..


Ser at bloggen har passert et nytt stort tall - over 100 følgere!
Kan love en ny give away i løpet av kort tid..


Ha en fortsatt fin kveld.
Jeg må gå tilbake til kvistlakken..

Klem Mari Johanne







1 kommentar:

  1. Joho!!!! No var eg jammen utrulig heldig :)))) Desse blir flotte å bruke her heime!!! Tusen tusen takk ;) Klem frå Sissel

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar