onsdag 26. oktober 2011

Sukkerskjea mi...



..ble plutselig delt i 2..


Hvordan kunne no det skje?
Ikke så veldig vanskelig..

Vimsegutten skal selv bestemme
hvilken skje han vil ha til yogurten sin....
Den røde til mor lå da så fint i skuffa..
Det var ikke jeg som la den der..

Og med mor i hælan
(som plutselig observere hva som skjer)
på vei til kjøkkenbordet
Finn hain det for godt å
bare stopp opp
og sleng skjea i gulvet..

Mors vimsegutte det...



Greit å vite at det finnes flere i butikken.
Så inntil videre får Barbafamiliens skje duge..

Min lille give away er annonsert med trekning torsdag.
Det kan ligge an til at jeg må skyve den til fredag.

Har vært meddommer i tingretten i 2 dager nå
og det tar sin tid
Et lite tips er å ha en god penn for hånda
Jeg har bytta på 3 stk, den ene verre enn den andre..

I kveld er det dameforening, og da
går nå kvelden bort
(på noe hyggelig da)

Ha en strålende dag..
Mari Johanne


4 kommentarer:

  1. Nei det er ikke noe å si på viljen i den alderen hehe ,men det kunne vert værre.
    Håper du finner en maken for den ,,var,,jo søt da.

    Ha en superduper høstkveld klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Heia...kjenner igjen den viljen der ja,hørtes ut som min 4 åring😉nydelig skje-så det var jo dumt-men løp å kjøp ny-så slipper du ergre deg mer over det.Kos deg med damekveld-slike treff gir energi i hverdagen😊klem fra Vera

    SvarSlett
  3. Nei huff. Her i huset er det sukkerskålene som ryker og skjeia blir igjen... men fint at du har samme innstilling som mæ: Ting e til for å brukes!! Klem

    SvarSlett
  4. Huff da. Men som du sier har de jo flere på butikken :) håper du kosa deg på dameforening :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar