lørdag 1. oktober 2011

Referat fra dameforening




noteres fint i egen bok.
En bok for tema,
og en perm for matoppskrifter
og et eksemplar av serviettene som ble brukt..




Fikk sydd litt på juletreteppet onsdag,
 men må nå lage flere lapper..




Det kjekke med denne permen er at en kan hente tips til
ei kake eller en middagsrett
hvis man står fast..
(bare så det er nevnt, denne boka/permen går på rundgang blant vertinnene..)



Ha ein fin lørsdagskveld.

Klem Mari Johanne

..som e lykkelig vinner av
 Sivs Hus Give Away i september..


4 kommentarer:

  1. Så flott! Sånne dameforeninger og dokumentasjoner er verdt sin vekt i gull;-)

    SvarSlett
  2. Så flink du er som tar vare på minnene i en perm!
    Det var lurt...
    Og tusen takk for fine ord inne hos meg :)
    Det varmet og gjør meg så glad.
    Håper søndagen er fin hos dere. Nyt den!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Å, hallo!
    Det var systemet sitt, det!
    :)
    Fantastisk.

    SvarSlett
  4. Hei

    Du har vunnet på min give away :)
    Se her:
    http://idahart.blogspot.com/2011/10/tre-heldige-vinnere.html

    Sender du meg adresse på mail, ida.hart@hotmail.com

    Klem Ida

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar