onsdag 19. oktober 2011

Loppefunn...


I helga ble det arrangert et stort loppemarked i
Håkons Hallen her på Lillehammer
Har ikke vært der tidligere, har bare hørt mye om det..
Og fant fort ut at her kom vi for sent...
Det var lange køer til kassen,
og alle godbitene jeg kunne se,
 hadde allerede merket solgt på seg.. 

Men en ting fant jeg da -
i bokavdelingen...
HVEM HVA HVOR 1969


Sist gang jeg var på bruktmarked i samme hall
kom jeg hjem med
Hvem Hva Hvor 1974


Denne gangen var det boka fra årstallet til min vimsemann..
som omhandler alt som har skjedd i 1968;
året vimsemannen min ble født..



Nå er det en del år til han fyller rund dag igjen,
men da står nå boka der..
Denne frua treng da itj Internett for å gjøra litt reaserch...

Ha en fin onsdag alle sammen.
Så trivelig at flere har meldt seg på
min lille give away...
Har du itj gjort det enno, kan du gjør det HER...


Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Ha ha, vilket roligt fynd. Vad kul att du a alla fall hittade något.

    kram Annika

    SvarSlett
  2. Ja der oppe må man nesten stå i Kø når de åpner...handlet ikke så mye vi heller men litt ble det da :-)
    Ha en fortsatt god uke ...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar