søndag 30. oktober 2011

Eske i posten...



Ja, det er ikke hver dag det
kommer en stor eske i posten..




For en tid tilbake fikk jeg
en trivelig melding fra Sivs hus at
jeg hadde vunnet hennes
Give Away for september





Premien var
gave fra Magnor.
Og tidligere i uka kom hentelappen fra Posten
Ikke hadde jeg trodd at pakken kunne
være så stor, og inneholde så mye..
Ja, vimsemannen lurte faktisk på hva alt dette var..





3 kopper og 3 fat designet av familien Irvoll lå
godt emballert i esken..



Tenker dette får bli mors frokosttallerkner
fremover

Frua skal til Oslo i morgen
for å få litt faglig påfyll
Far får ansvar på heimbanen,
noe jeg vet han klarer utmerket..


Ønsker dere ei fin uke.


Klem Mari Johanne



4 kommentarer:

  1. Du er iallefall heldig, kjempe flott premi. Kos deg i Oslo.


    Klem fra ANNFRID

    SvarSlett
  2. Hei!! Koselig at du ønsker og følge meg videre, å så koselig du har det herinne!
    Gratulerer til vinsten, superflott c",)
    Jeg følger Kronprinsessene å så at hun vunnet en så flott pute, å så var det fra deg, artig!!
    Ønsker deg en fin uke, Klem Anna

    SvarSlett
  3. Jøss, gratulerer, det kaller jeg gavedryss :-)

    Egentlig skulle jeg mest si at du desverre ikke nådde opp i mitt gavedryss og foreslå skrekk-suppe som trøstepremie... Skjønner at det ikke tengs der i huset :-)

    Og takk for at du deltok! Ha en strålende dag - eller skrekkelig...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar