fredag 7. oktober 2011

Give Away



Hei, og god aften...


I påvente av at kaoset rundt frua skal komme under kontroll,
kjører jeg i gang en ny give away for
å feire dere!
Bloggen har passert 100 følgere, og det
må jo feires..
Jeg blir så glad når jeg ser at flere vil følge vår lille verden..

Tusen takk alle sammen...

Premien denne gangen er en liten veske fra Sally Ann.
Et produkt jeg selv er veldig glad i.
Jeg vil anbefale alle som er i nærheten av
et Sally Ann utsalg
stikk innom - de har masse fint
 + du støtter en god sak!


Reglene er som før:

1 lodd: legg igjen en kommentar
1 lodd - være/bli følger av Vimsås blogg.
1 lodd: linke give awayen til din blogg.

Alle kan delta, skriv gjerne i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.
De som ikke har egen blogg, legg igjen mailadressen slik at jeg kan finne deg.
Blir det like stor deltakelse som sist, kan jeg love en 2.premie..

Trekning blir torsdag 27.oktober

Ha ei strålende helg.
Klem Mari Johanne

42 kommentarer:

  1. Prøva igjen eg - og tar to lodd ;) Sjå innom bloggen min og og gi-vekken min. Klem frå Sissel

    SvarSlett
  2. Gratulerer med over 100 følgere :) Så stas...
    Prøver lykken med 2 lodd jeg!
    Og tusen takk for at du stadig titter innom og legger igjen så fine ord...
    Du gjør meg GLAD ;)
    GOD HELG.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott følgertall, jeg er med å feirer med 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Ja! Så nydelig veske! Den skulle jeg gjerne eid, så jeg prøver meg med 3 lodd:o)

    Gratulerer med over 100 følgere! Stas:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  5. Så koslig give away , jeg blir med.
    3 lodd på meg ,ha en fin dag Marit.

    SvarSlett
  6. Så gøy med så mange følgere:) Vel fortjent med en så koselig blogg:) Har aldri hørt om Sall Ann før jeg. Så jeg tar alle tre loddene og håper på vinnerlykke!

    Håper du har en fin helg:) Klem fra Tilla

    SvarSlett
  7. Takk, takk, gje bort e alltid artig! Vi satse på at du må ut med premie nr 2 også:-) Det blir 2 lodd på meg, en for kommentar og en for føler. Grattis med de hundre;-) Fortsatt god helg, klem

    SvarSlett
  8. Jippi, jeg vil også være med. :) To lodd til meg, et for kommentar, et for gammel følger. :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 100 følgere! Jeg tar tre lodd jeg:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye.
    Jeg vil gjerne delta med to lodd (følger og kommentar).

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 100 følgere! Nå er jeg en av dem:-) 2 lodd til meg, har ingen blogg

    Ase@Torvik.no

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Jeg blir gjerne med. Jeg trækker 2 lodd denne gangen.
    Ha en god søndag
    Klem Hanna

    SvarSlett
  13. Heisann! Jeg blir veldig gjerne med!! Herlig gibort! :) 2 lodd til meg!

    Moro at du vil bli med på min giveaway også!!!

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  14. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar 2 lodd hos deg.
    Og gratulerer så mye.

    SvarSlett
  16. gratulerer med over 100 følgere! prøver meg på et lykkelodd jeg!

    SvarSlett
  17. Härlig blogg du har...vill gärna vara med i din utlottning, hoppas på tur med 3 lotter.
    Kram Annika

    SvarSlett
  18. Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd! :-)

    Mvh Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Eg vil gjerne ha to lodd (kommentar og følger)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  20. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd og krysser fingre og tær. Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  21. Vil gjerne bli med å trekker 1 vinnerlodd:)
    klem fra Lill

    SvarSlett
  22. Gratulerer :D Morsomt!! Prøver meg med 1 lodd :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  23. Hei.
    Kjempefin:)
    Tar 1 lodd, takk!

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Følger deg fra før :)

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  25. Jeg tar rett og slett to lodd til deg også siden jeg tok turen innom. En på kommentar og en på link, så x jeg fingrer på lykke og hell:)

    SvarSlett
  26. Så herlig giveaway da. Nydelige premie.
    Jeg prøver meg med 1 lykkelodd jeg.

    SvarSlett
  27. Prøver meg på lykken og tar ett lodd. Takk! (o:

    SvarSlett
  28. Så herlig gave!
    Eg prøver lykken med eit lodd, og ønsker deg med det ein super mandag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  29. Lenge siden jeg har vært her inne på bloggen din, men like koselig denne gangen som siste.
    Tror jeg må prøve meg på giwe awayen din jeg, og tar med meg 2 lodd: ett for kommentar og ett for link på bloggen.

    SvarSlett
  30. Ihh, den er vel nok fin!! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :) Fortsat god tirsdag :)

    SvarSlett
  31. Hei! Grattis med 100 følgere!! Det er stas!! :o) Eg tar gjerne 1 lodd :o)

    SvarSlett
  32. Hei hei:)
    Så hyggelig at du vil følge meg og være med på min give away.
    Jeg tar 2 lodd hos deg, kommentar og følger:)
    Koseli å "bli kjent" med nye bloggere.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Vera

    SvarSlett
  33. Gratulerer med mange følgere. Jeg er med med 2 lodd, kommentar og følger

    SvarSlett
  34. Kjempefin blogg. Tar to lodd jeg. Følger + kommentar!

    SvarSlett
  35. Bloggadressen min er forresten elison.blogg.no

    SvarSlett
  36. Congratulations!
    I really like, I hope for the best.
    3 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  37. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    3 lodd
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  38. Heisan Vimså.
    Jeg vil være med og følger deg gjerne :)

    Ann-Magritt Gikling Ellingsen

    SvarSlett
  39. Hello dear! Love your space here and all inspirations you share with us! And your candy is so lovely! Loved! Thanks so much for this lovely chance! God bless and have a wonderful time! :D
    -Follower's name: Rachel Berault
    -I've posted this on my sidebar, by date
    -I think it's 3 lodd

    SvarSlett
  40. Hei.
    2 lodd på meg, kommentar og følger.
    Flott blogg du har, gler meg til å følgje den.
    Veronica

    SvarSlett
  41. Klart æ vill værra med, 3 lodd t mæ, takk:)

    klem Trine.)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar