mandag 17. oktober 2011

Bloggnavnet "Vimså"

Historien bak bloggnavnet "Vimså"




Da jeg begynte med blogginga i jula 2010
kalte jeg bloggen min "Gullmo"
Men fant snart ut at
Vimså var det rette navnet..


Vimså er et navn jeg fikk da jeg
gikk på høyskolen på Steinkjer 94/97
Vi var to gode venninner som begge ble vurdert til navnet
"Smellå",
(årsaken er visstnok at vi har vanskeligheter
 med å holde munn)
 men jeg vimsa visst litt mer
Derfor har vi i etterkant blitt kalt "Vimså og Smellå.."

Når jeg avsluttet min bryllupstale til min mann
ble navnet familien Vims skapt.
Han er Vimsen og jeg er Vimså..
Rart at vi i det hele tatt klarer å komme oss på arbeid om dagan..

Vimså og Smellå...



Mrs Hardy har denne utfordringen  - her kan du se flere
som har blitt med på samme utfordring..


Ha en fin mandagskveld.
Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Kunne vore artig å treft både Vimså og Smellå :) Kan ikkje vere kjedelig ilag med dåkke ;))) Litt artigare bakgrunn for bloggnamnet ditt du enn ka eg har....

    Ha ein flott kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Så morsom historie :)
    Og enda morsommere at du ble nr 100 på FB sia mi :D Stas :D !! Tusen takk for at du følger videre :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Hihi morsom historie!
    Forøvrig er jeg også vims, er jo litt gøy og :)
    God lørdag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar