fredag 14. oktober 2011

Quiz...



..aften på jobben i kveld.
De små grå skal få prøvd hva de husker..

Sist gang var jeg stadig vekk innom
russefeiringa i 1992
(det var tider det)



Denne flotte premien kom i posten fra Lego
i Danmark..
Mener at jeg fikk melding fra flere at jeg
hadde vunnet, men har kun fått denne..
Så det er litt vanskelig å vite til hvilken blogg
 jeg skal takke....
Men jeg kan love at familien Vims skal få mye glede av det..

Helga står for tur
Mulighetene er mange også i helga
Dølajazz i byen og årets loppemarked i Håkons hallen..
Hvor jeg vimser vil tiden vise..


Ha en fin fredagskveld.
Klem Mari Johanne





4 kommentarer:

  1. Quiz er gøy , vi pleier å ha litt spill og quiz med venner her hjemme og nede på puben ,det er alltid like moro.

    Ha en fin helg , du kommer ikke til å kjede deg ser jeg klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Her blir det definitivt loppis :-)
    Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  3. Har stor sans for Quiz , men veldig sjelden vi får aneldning til å delta. Håper det ble en hyggelig aften. Takker for at du tok turen innom meg og er med i mitt julekalenderlotteri:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar