fredag 14. desember 2012

Opptellinga er ferdig



og en vinner er kåra.

Frua er sylta i forkjølelse
et hus skal gjøres klart til festlig lag senere idag
Frøkna skal både til frisør og i bursdag.
Og mor er ikke ferdig med julegavene..
 

Ja, det kan bli en innholdsrik og festlig dag
Har alt ordna serviettene til kvelden
Blomster er satt i vaser

Heldige meg fikk i tillegg
en flott orkide  av svigermor idag.
 



Trommevirvel....

Fikk nok en gang god hjelp av Random.
Han bestemte
at vinnerloddet til min lille give away 
tilhørte



Gratulere. 
Send meg en mail med din
adresse, så skal jeg etter beste evne prøve
å få postlagt den før jul:-)

Nei, no e det kveld.
Skal jo ha litt å gå på seinar idag og..
Vi snakkes.

Klem Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. God bedring! Håper du får slappet litt av i morgen :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til den heldige vinneren:)

    Og god bedring til deg, ikke særlig å hangle når det er så mye som skal gjøres.
    Håper resten av helga di blir rolig og god:)

    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. God , god, god bedring <3
    og jeg gratulerer vinneren av denne trekningen,
    og så ber jeg deg sjekke denne : http://fargeklatt1.blogspot.no/2012/12/vinner-paminnelse-dagens-utlodning-og.html

    Fint om du sender meg navn og adresse til petrusogpetrine@gmail.com

    klem fra
    Nann Karin

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar