søndag 2. desember 2012

Adventskalenderen



Heisann.

Vi måtte gjør en ny vri på 
adventskalender i år.

Tidligere har vi hadde kostestav med 24 kroker

Siden vi mangler takbjelker som synes i vårt nye hus,
falt valget på denne fra 
Kremmerhuset..





Mor er ikke i rute med alle pakkene
( er vel ikke rute med stort til jul, til vimsefars fortvilelse)

Forøvrig skal det heller ikke være
24 pakker - og frøkna er så absolutt inneforstått med det..

Idag var det en felles gave til vimsebarna -
DVD med Istid 4 :-)

2 julebord på ei helg tar på
tror det blir tungt å komme seg opp i morra.

Levd over talen fredag
- og har innsett at jeg ikke er 20 år lengre.

2 timer på dansegulvet 
har satt sine spor i fotan..
Smileblunkefjes:-)


Ønsker alle som ser innom ei flott uke.

Klem Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Så bra at talen gikk bra :) og at du fikk kost deg i går...

    Ønsker deg en god uke, med eller uten pakker på kalenderen ;) her er det ikke 22gaver på kalenderen i dag.. Og det stresser jeg ikke med :)

    SvarSlett
  2. Du blir eldre du også altså;D

    Vi har en lignende kalender fra Kremmerhuset - i hvitt (en litt eldre "modell" enn den dere har) Den er utrolig praktisk da, selv om den ikke pakker inn og henger opp gavene for deg - det hadde vært noe du!
    Om det er noen trøst så er jeg på langt nær i rute med jula jeg heller, men jul blir det uansett hva som blir gjort - det blir som det blir:)

    Ha en fin kveld, håper morgendagen ikke blir aller verst;)
    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Synes den adventskalederen er kjempestilig.
    Her har det også vært fullført hele helgen og uka blir ikke så mye bedre, men vi må jo holde koken:-)
    Ønsker deg en fin ny uke.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kalender:) Kos deg med pyntingen. Her starter eksamen på fredag så må være ferdig til da. Oh helliga jul, sier jeg bare! He he. Klem fra Jeanine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar