søndag 16. desember 2012

Hurra for meg



..som fylte mitt år igår..

Hadde en trivelig fest med venner





Kvelden meny var

Blåskjell fra Rissa, 
indrefilet av svin med tilbehør og
mors eplepai med is... 




Fikk mange fine gaver.
Av mine vimsebarn og mann fikk jeg 
"Isprinsessen"  av Camilla Läckberg.



Er litt svak for den duse rosa fargen-
og har mange nyanser i telysestaker..
Med rosa nellikblomst, kongler og svibler
ble de rammen på bordet.

Fikk også brukt de nye serviettene jeg 
vant i høst ..








Dette er mitt bidrag til Home and Cottage sin 
utfordring
"Hvordan dekker du ditt bord til jul"

Ønsker alle en fin uke.
Stor klem fra Mari Johanne
( som har blitt et år eldre siden sist..)



2 kommentarer:

  1. Gratulere med vel overstått ;o) Så koselig å kunne dekke bord og ha et hyggelig samvær så tett opp i jula! Og gaver må man ha! Det er viktig ;o) HA ei fortsatt fin uke, klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til deg med overstått, har gått glipp av dette også jeg...
    Du vet jo hvordan dagene er når man er i ny jobb og egentlig liker jeg at det er litt hektisk. Men jeg synes det er leit at jeg ikke får lest så mye blogger lenger, jeg er jo helt utkjørt når arbeidsdagen endelig er over;D Nå begynner jeg å få hodet over vannet igjen og om ikke mange dagene er det juleferie - det gleder jeg meg veldig til:)

    Ønsker deg gode dager,
    varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar