søndag 29. januar 2012

Vinnerne..



av mitt lille jubileumslotteri
vil bli annonsert i morgen.


Jeg rakk meg ikke ferdig i kveld.


Prioriterte koselig middagsstund
med gjester fra Møre

*

og småting i forbindelse
med Sarpsborgflyttinga

*

og planlegging av
jubileumshelg i sommer
for klassen fra HiNT 94/97..

*

Håper du kan tilgi meg prioriteringen..


Men det jeg ser at
det har vært en stor deltakelse
og lotteriet skal sjølsagt ha en 2 premie..



2. premien er en
tepakke fra Pukka
Håper det er flere enn meg som liker te..
( frua drikk forøvrig ikke kaffe)

Håper uka bringer med seg mye spennende..


Vi ses i morgen da...
Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Du e tilgitt, Vimså:) Er spent jeg nå, og ja, jeg drikker også te:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. En riktig prioritering spør du meg! Gleder meg til i morgen! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar