tirsdag 24. januar 2012

Familien Vims



er på flyttefot
til Østfold og Sarpsborg..

Barnehageplass fra 1.mai ble bekreftet idag
Arbeid er i boks

Så nå gjenstår
huskjøp og flytting.




En bør kanskje ikke glemme at en
skal kjøre visning på rekkehuset her på
Lillehammer heller.

Det vil med andre ord si at vi
får ein hektisk vinter og vårpart.
Trur tida frem til 1 mai vil gå så alt for fort..
Har 3 bursdager inneklemt i alt dette..
Puh...
Men jeg er optimist...!!


Glær meg til å komme nærmere sjøen!

Ønsker alle som ser innom bloggen min
en riktig fin onsdag.

Store klemmer fra
Mari Johanne


8 kommentarer:

  1. Flytte???
    So spennande!
    Og det e deilig å bu ved sjøen, kunne ikkje tenkt meg å vere uten ;)
    Lykke til med husleiting <3

    Klem

    SvarSlett
  2. Siden du skal flytte til nabo fylke, får jeg ønske deg og din familie velkommen til "nabolaget" (Ikke akkurat, er tross alt en Oslofjord i mellom oss siden jeg bor i vestfold, men lell) VELKOMMENE skal dere være :)

    Lykke til med både bursdager, ny(e) jobber, bursdager og husvask! Utrolig hva man klarer å få til i en hektisk hverdag :)

    -Nina

    SvarSlett
  3. Så spennende da:) Lykke til med salg og flytting...og bursdager:)dette blir bra:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Det va da svært! Har radioen på og hører at den nye serien "Lillyhammer" begynne på tv idag, e det derfor du må flytte? Hi,hi.. Ønsker deg uansett lykke til med alt utover våren, bare husk å slappe av mellom slagene. Klem

    SvarSlett
  5. Så morro for dere! Gratulerer så mye!!! :-))

    SvarSlett
  6. Så spennende!!
    Og deilig når jobb og barnehageplass er fikset:)
    Lykke til med hussalg, huskjøp og bursdager, hehe ♥

    SvarSlett
  7. Så utrolig spennende!! Lykke til med alt som skal til fra nå til 1 mai c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  8. For en fantastisk by du skal flytte til, tihi;)!
    Lykke til med prosessen, kan tenke meg det er mye styr ja...
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar