onsdag 11. januar 2012

Ny pute



kom i posten idag..

I juletider fikk jeg melding fra
om at jeg hadde vunnet hennes
Give Away..




Idag kom hentelappen
og i ren nysjerrighet
gikk jeg på Posten etter middag.
(Det hender ikke så veldig ofte..)




Feilberegna meg litt
(dvs kjøpt for mye mat og småtteri)
så jeg endte opp med å ringe etter
Vimsemannen.
Æ mått ha bærehjelp...
Og vimsemann tok utfordringen, og gikk meg i møte..


Puta har fått plassen sin i loftstua..
Tusen takk!

Fikk en kommentar fra min svigerinne på innlegget i går.
Må derfor gjøre alle oppmerksom på at
det ikke er jeg som har skrevet
Dage
Det er heller ikke trøndersk ( som var forslaget)
men visstnok dansk...
...og det er mala på skiltet...

Ønsker alle en flott torsdag.
Mari Johanne


8 kommentarer:

  1. Så heldig du e som får pakke! Gratulere ;-) Tenk, no e det blitt farlig å gå på posten også på ettermiddagen! Gotteritrollet kan overfalle dæ, og det e ganske alvorlig! Æ bruke ofte å treffe en Kvikk Lunsj på veien..merkelig det der.. Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  2. En skikkelig søt pute! Veldig fin ;)) Ha en god torsdag.

    SvarSlett
  3. Søt pute,liker den som står bak også jeg:) Noen ganger kan man bli fristet til mangt og meget når man henter post i butikk:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med vinnerlykken og den puten var jo veldig søt og fin :)

    Sjekka B 12 ja... men takk for at du spurte!
    Jeg får ikke det lave stoffskifte til å fungere, så kroppen klarer ikke å ta opp vitaminer...
    Jeg holder på med utredning i Oslo. Måtte det hjelpe ;)

    Ønsker deg en fin torsdag -snart helg jo!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Gratulere med supersøt pute!
    Må innrømme at det e koselig å
    opne opp bloggen med lerkegreiner
    i headeren ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Gratulerer med super flott pute, så koselig!
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  7. Kjempefin pute!
    GØY med pakke i posten:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar