torsdag 18. april 2013

Ny skål ..

 
 
God kveld.
Enkelte steder har vært uten strøm idag.
Andre steder er veien stengt.
 
Her i Østfold har det vært en skikkelig
rufsete dag..
Regn, regn, regn - var jo ikke på måte
hvor mye det har regna idag.
Nesten slik at en skal tro at
kalenderen sier oktober
 
Men jeg har no lyst på en sommer først:-)
 
 
 
 
Frua hadde ansvar for levering av vimsebarna idag.
Bare på turen til barnehagen var buksa mi blitt så bløt
at den måte skiftes før jeg kunne gå til bussen.
Skjønte jo at jeg måtte gardere med regnbukse på veien..
 
I går kveld var jeg på kundekveld
til Home & Cottage her i Sarpsborg.
En time til å bare å se seg rundt
uten noen vimsebarn på slep og en vimsemann som vil hjem
Masse inspirasjon..:-)
 
Med hjem ble denne søte skåla fra Tine K.
Passer perfekt til skumgodteriet fra påske..
 
 
 
 
Fredag står for tur - håper på litt mer oppholdsver
I morgen kveld venter konsert med Vamp.
 
Trivelig at så mange har meldt seg på min
give away . Har du ikke gjort det, kan det gjøres HER
 
 
Klem Mari Johanne


2 kommentarer:

  1. Hei Mari Johanne :)
    Det hørtes ut som en fin dag du
    har hatt :) - selv med strømbrudd
    og slik. Kundekveld er kjekt også
    å få med deg :) Ønsker deg en fin
    helg videre, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Den skåla er bare så fin og jeg har stått med den i hendene flere ganger men satt den tilbake hver gang. Jeg har rett og slett for mange ting som det er og finner ikke helt motivasjonen til å kjøpe. Planen er å gi bort det jeg ikke bruker og gjøre litt plass - så kanskje det blir en slik på meg også i løpet av våren;)

    Hos oss ble det litt "forkavelse" av det strømbruddet, det ble rett og slett for mye for enkelte;) Men strømmen kom heldigvis tilbake og vi kunne slappe av;) Har vært mildt men litt surt her, men våren er helt klart i anmarsj og vi gleder oss!

    Ha en fin søndag og ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar