søndag 21. april 2013

Helmer

 
 

Familien Vims har vært i Oslo i helga
 
 
.. i går var det feiring av  A som fylte 18 år
og i dag feira vi N som fyller 8 år.
 
Når en først legger ut på stortur fra Østfold
kan vi jo smette inn flere
ting på programmet.
 
En tur innom Ikea
var en nødvendighet -
Til vimsefrøknas store fortvilelse var
hun nå for liten til å bli satt igjen i "ballerommet"
som vi bruker å kalle det -
så hun måtte pent finne seg i å ta del i
vår obligatoriske runde.
 
Med full bil i utgangspunktet
må man foreta vurderinger
Hva er strengt talt nødvendig nå!???
 
Jeg har lenge ønsket meg "Helmer"
..og igår ble han med oss hjem fra butikken..
 
Bilde lånt fra IKEA.no
 
Har jo allerede stor planer for denne karen..
 
Idag fikk vi gått oss en tur i
Frognerparken før ny runde med feiring begynte.
 
Ny uke starter i morgen -
en uke jeg håper blir effektiv og grei:-)
 
Ønsker alle som ser innom
ei flott uke.
 
Klem Mari Johanne
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. En festlig helg høres det ut som:) Og innholdsrik, du har jammen fått gjort mye! Helmer likte jeg veldig godt og jeg gleder meg skikkelig til vi får IKEA hit. For det blir aldri til at vi tar turen innom når vi er på Østlandet og det er egentlig like greit - da er bilen så full fra før av at det sjeldent er plass til noe ekstra likevel;D

    Ønsker deg ei effektiv og grei uke,
    god og varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar