søndag 18. desember 2011

Trekning



Endelig var det klart for
trekning av min lille førjulsgive away..
Bra dokk har litt tolmodighet med meg..



 I tillegg til juletreet har jeg lagt ved
en tøff tape..
Får håpe det faller i smak


Random.org har bistått med trekningen.
Og gav frua beskjed om at
vinneren befinner seg bak luke 29.




Der finner vi Bente Hagen, som
ikke har noen blogg.
Jeg sender deg en mail, slik at jeg kan få adressen din.



Får jeg adressen din så fort som mulig
kan det jo hende at du har pakken før jul..


Trivelig at så mange ville delta.
Bloggen min har jubileum før vi ser 2012, så jeg kan love
en ny give away i løpet av kort tid.


Ha en flott søndag.
Jeg vet iallefall at jeg har mer enn nok å gjøre mot jul

Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren .
    Ha en fin søndag , juleklem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinner!
    Og grattis til deg som snart har Blogg-jubileum;o)

    Heleneklem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar