søndag 20. januar 2013

Vår TV - utfordring



NIB har i januar en ekstrautfordring 
hvor de vil at vi 
skal vise frem  vår TV.




Vårt hjem er nå under omorganisering
 Alt skal vurderes -
både utvendig og innvendig.
Alle flater innendørs skal overflatebehandles- så vi 
har mange års arbeid fremfor oss..
Ingenting har fått en fastsatt plass - 
og alt skal være flyttbart.. 
Så ingenting må føle seg trygt her i huset,
selv ikke Tv'n.




Jeg bor sammen med en som en 
kan si er over gjennomsnittet fotballinteressert.
De som kjenner oss - vil si at jeg 
overhode ikke overdriver med det utsagnet.. 
Vi har derfor hver vår TV.
Denne finner du på hverdagsstua -
hvor jeg  kan følge med på det jeg ønsker.

Denne TV'n hang på veggen når 
vi bodde på Lillehammer - 
og da har det bare blitt slik videre
Ledningen har jeg heldigvis fått 
gjemt litt bak gardina - foreløpig..


 Flere bidrag finner du HER


Ny uke står for tur - mye som må tas igjen
når en har vært dårlig.
Idag har jeg fått strikka litt på genseren til frøkna.
Har du ikke stemt på kåringen av årets mammablogger idag
finner du stemmesiden HER...


Ønsker alle som ser innom ei fin uke.
Klem Mari Johanne


4 kommentarer:

  1. Koselig tv-krok.Ikke så dumt med hver sitt tv nei:)
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Hihi, vi har en del midlertidige løsninger enda vi. Og det er over seks år siden vi flyttet inn;D
    Dere har å gjøre ja men tenk så bra det blir når det er ferdig, er en fattig trøst nå kanskje men en trøst likevel;)

    Håper dere har det godt, og at dere kommer i rute igjen etter sykdom.
    Lykke til i utfordringen,
    varme tanker og gode klemmer
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Heia. Kanskje jeg hiver meg rundt å blir med på denne utfordringen jeg også. Tusen takk for link på bloggen. Nesten ingen som gjør det lenger føler jeg så la ikke inn et ekstra lodd for det,dessverre. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Lykke til med omorganisering i huset og NIB utfordringen! :o)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar