mandag 28. januar 2013

Ny hodepute

 
 
God aften..
En tung og innholdsrik dag på
arbeid er over,
ongan har funnet veien til senga
og mor har tid til å vise dere
den flotte puta som
jeg fikk i posten i forrige uke..
 
 
 
 
Så på denne deilige
 hotelputa ( 70*100)
som jeg vant i konkurransen til
 i Trondheim
Som trønder har jeg mang ganger rusla forbi
butikklokalene deres i Fjordgata.
 

 
 
 
Lar Lolla få være modell med puta..
Fru Vims hadde jo sett fram til stor pute i senga -
som ville passa ypperlig
når jeg skulle lese litt på senga.
Men nei - ei natt har jeg fått hatt den- før
den flytta inn til vimsefrøkna..
Frøkna gav tidlig beskjed om at puta tilhørte
hele familien - akkurat som det da var logisk at
det bare var hun som fikk ha den på rommet sitt..
 
 
 
I mitt daglige virke er vi vant til det som
kalles frister.
I morgen er det frist for å stemme på hvem som skal
bli Årets mammablogger?
Bloggen til Hanne  - "Livet små øyeblikk" ligger
nå like bak den som leder i deres katogori..
Kan du være med å gi Hanne en ekstra stemme,
fordi det hadde hun virkelig fortjent..
"Stemmeseddelen" finner du HER
 
Ønsker alle en fin mandagskveld..
Klem Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Så heldig du var da :)
    He,he Lollo og Bernie hadde mine barn da de var små også :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :o) Så herlig det må være å vinne en premie som alle liker :o) tusen takk for trivelig hilsen til meg :o) vi bor i nordfylket og har leilighet i Trondheim så jeg har en fot i rette fylket også :o) Kom innom og prøv lykken i min giveaway hvis du vil, kanskje blir det en liten sommer Tilda på vimsefrøken :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Haha - elsker logikken:D Men det er jo bare rett og rimelig, eller;)

    Tusen takk kjære du, for all drahjelpen jeg har fått fra deg i mammablogg awards, du er så god! Jeg endte opp på en fin 3. plass og det er jeg så stolt over - det var virkelig stort selskap jeg hadde i kategorien min:)

    Ha en fin onsdag og ei fortsatt god uke,
    håper det går seg til på jobben etterhvert:)
    Varm og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Den puta var jo veldig fin, så det skjønner jeg godt! Ha en flott onsdags ettermiddag og kveld :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar