torsdag 9. august 2012

Lykt i hagen



Heisann.

I mange år har jeg blitt anbefalt å
stikke innom Dyhre Gartneri på Rygge.
I sommer ble det en realitet..
Og plassen må bare oppleves - tur
innom kan trygt anbefales..

Og med oss hjem
( vi var sjølsagt ut på en familieutflukt) 
ble denne lykten med stativ....



Kan love deg at den brenner flott på kveldan..



Jeg plasserte den ved rosene
og er kjempefornøyd..

Merker at jeg blir mer og mer
bevisst på hva jeg ønsker å ha i hagen min..
Og akkurat denne  lykten - ja,
den var hjertlig velkommen!

Ønsker deg en fortsatt fin torsdag
Stor klem fra Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Koselig lykt :)
    Ha en fin kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Her nord har vi jo full flombelysning hele sommeren,så det blir lite utelykter ;o(. Men nå er midnattsola borte et par timer midt på natta, og igår var det overskyet og ganske mørkt ute! Kjente "levendelysbehovet" meldte seg ;o) Men æ har nok ikkje så fin lykt som du, sånt selges det ikkje så mye av her nord.. Ha ei fortsatt fin helg, klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar