onsdag 22. august 2012

Anleggsområdet



i heimen for øyeblikket..
Og slik vil det mulig være ei god
stund fremover.
Takk lov at det er 4 måneder igjen til jul.






Skifte av vindu, 

Flislegge ( bar inn en del pakker idag)
 området rundt ovnen ( som vi enno ikke har fått kjøpt)

Maling av vegg ( mor vil ikke ha grønnfargen som er på kjøkkenet)
Maling er kjøpt inn, men det var det der med tida..
Sukk...

Men når alt er ferdig så tror jeg det skal bli så bra,
så bra..:-)

Krysser litt fingrene for enklere dager etter 
Birken i helga :-) Sjåførjobben
gjør selvsagt sitt til at jeg ikke får deltatt på bloggtreffet på Vinterbro..
Får håpe det kan by som flere muligheter.

Plommetrærne har masse frukt i år -
prøver å invitere alle jeg treffer på "slang."
Skulle selvsagt ha laget litt plommesyltetøy, 
men ikke i år...

Ha en strålende torsdag.
Stor klem fra fru Vims..:-)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Så spennende med mange oppussingsplaner:)
    De og din fine blogg vil jeg følge videre!
    LIkte meg her:-)
    Klem Monica, ny følger!

    SvarSlett
  2. Du får bare glede deg til hvor fantastisk flott det blir når alt er ferdig. Jeg gleder meg masse til å se flotte etter-bilder :-)

    Åh, så synd at du ikke får vært med på treffet i morgen, men støtteapparat er viktig ;-) Det kommer helt sikkert flere muligheter snart.

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Det er mye styr mens det står på, men så utrolig deilig det er når man begynner å se resultat.
    Og så kjekt når det er ferdig og man kan sette seg tilbake og være fornøyd:)

    Lykke til,
    god klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar