onsdag 4. juli 2012

Hvor er du..?



Heisann.

Håper ikke bare det er
i heimen til familien Vims den
ene hårspennen av et par
... kommer bort..




Har spart litt pannelugg på frøkna i det siste,
og da er det kjekt å ha hårspenner i nærheten

Frøkna er litt bevisst på at 2 skal på hver morgen
før barnehagen...
men når hun blir hentet er spennene ofte tatt av..
Mor må da spørre - hvor har du lagt dine hårspenner?
Ja, hvor la jeg de? hm..


Tok en liten opptelling her om dagen..
Alt for mange single spenner ..
Har derfor festet de single til en silketråd,
slik at jeg enklere kan matche parene når jeg
plutselig finner en spenne..



Med håpe om å finne flere spenner i løpet sommeren
ønsker jeg deg en flott onsdag.

Har du lyst til å delta på min sommerlige
give away - du kan melde deg på HER

Klem Mari Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar