søndag 7. oktober 2012

Give Away



Heisann..

Helt på tampen av en 
innholdsrik uke - er det på tide 
med ny give away..



 Bloggen har passert 200 følgere
( sett pris på hver og en av dere)

og fru Vims har begynt i ny jobb..

Det må sjølsagt feires...



Premien er
en søt hjerteknagg og 
2 kjøkkenhåndklær fra Broste..

Her i huset får vi iallefall ikke nok av knagger...


Du deltar med 

1 lodd
..når du skriver en kommentar under her..

1 lodd
...dersom du er følger/ blir følger av bloggen min

2 lodd
...dersom du linker give awayen til din blogg
Bruk bildet over..

4 lodd kan du totalt få..
Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet..
Har du ikke blogg, husk å skriv ned mailadressen din..

Trekning finner sted torsdag 1.november

Ny uke med nye muligheter står foran oss..
Håper høsten holder seg her i Østfold..

Stor klem fra Mari Johanne..


59 kommentarer:

  1. Knagger får man ikke nok av nei,
    ikke kjøkkenhåndklær heller!
    Jeg er med og trekker 4 lodd:)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Jeg er med, flott give-away:)
    Og gratulerer med så mange følgere:)
    2 lodd på meg:)

    Bente

    SvarSlett
  3. Knagger kan man prise seg lykkelig over!!

    Gratulerer med mange følgere, og med ny jobb =)
    Jeg blir med å feirer, og trekker 4 lykkelodd.

    Bli gjerne med på give away på bloggen min.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Morsomt! 1 lodd fra meg:)

    Mvh Camilla
    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  5. Gratulerer med fine tall!
    Jeg tar 3 lodd på de fine premiene du har funnet frem :)
    Hilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  6. Kjempefin Give away.
    Prøver lykken med 2 lodd :)
    Ha en kjempefin mandag.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  7. Trekker 2 små lykkelodd:)
    Carpe diem!

    Høstklem

    SvarSlett
  8. Toppers! Jeg trekker to lodd :)
    Har en give away på bloggen min også. Koselig om du vil delta :)

    Nina

    SvarSlett
  9. Hei!
    Jeg er med med 2 lodd :)
    Søte premier!

    Masse lykke til alle sammen!

    - Xinyi (xwyy123@yahoo.com)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Jeg deltar med full pott, altså 4 lodd :)
    Fine premier!

    Klem Stina
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  11. Da tar jeg med meg fire lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  12. Jeg er veldig gjerne med :)
    Trekker 4 lodd og satser på litt vinnerlykke!

    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  13. 2 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  14. Prøver lykken med 2 lodd jeg;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  15. Jeg knagger gjerne ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  16. Så søt :)
    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Gratulere med så mange flotte følgere:)
    Og ny jobb er alltid spennende - lykke til:)
    Trekker alle 4 loddene jeg!

    Klem Veronica

    SvarSlett
  18. Hei
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jag är gärna med :)
    En lott!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  20. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin høstkveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  22. 1 lodd håper jeg på!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  23. 1 lodd på meg :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  24. jeg er med, 2 lodd på meg:)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei,

    Jeg tar 1 lodd jeg :)

    Ha en fin kveld.

    Klem Sussa.

    SvarSlett
  26. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  27. Hei :-)
    Kjempefin blogg og konkurranse.
    Vil gjerne delta med 2 lodd.
    Kommentar + følger via google .

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer med mange følgere og ny jobb! :)
    Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd.

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd!
    Legger meg til som følger også nå, fin blogg du har!!

    Klem Tessa

    SvarSlett
  30. Hei;)
    To lodd til meg og
    en super onsdag til deg;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  31. Saft suse kor tida flyr! Æ har vært litt fraværende noen dager, så no les æ mæ opp, og da MÅ æ bare være med på gi bort!! Tar 2 lodd hos dæ, og samtidig må æ nevne at den nøkkeltavla du presentere i neste innlegg var utrolig søt! Og grattis med ny jobb. Klem

    SvarSlett
  32. Flott gi-bort. 4 lodd til meg.

    SvarSlett
  33. Så søt den var! Prøver lykken med 1 lodd jeg da! :-)

    Klem fra Charlotte

    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  34. Da tar jeg med meg to lodd.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 2 lodd.
    Følger & Kommenterer..
    Gratulerer med over 200 følgere.
    Ønsker deg en kjempe fin ny uke.
    Stor hilsen fra Monica karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Tar 4 lodd og krysser fingrene for lykke :)

    SvarSlett
  37. Hej och Grattis!
    Jag är gärna med i din giveaway, 2 lott tack :)

    Trevlig kväll!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlett
  38. Hurra for give away, 2 lodd blir det på meg:) Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  39. Heisann ✿

    ✿♥ Blir veldig gjerne med og takker ja til 2 stk lodd.
    Ha en fin søndag og en riktig fin uke!✿♥

    Høstklem fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  40. Jeg prøver gjerne lykken med 4 lodd. Følger deg allerede og her er innlegget:http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/10/giveaway-hos-vimsa.html

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  41. 2 lodd her:) kjempefin knagg!

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Da blir det to lodd til meg:)

    SvarSlett
  43. Så gøy og gratulere med då mange følgere:)2 lodd på meg!
    Fin fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  44. Blir gjene med, tar 2 lodd. Therese

    SvarSlett
  45. Hei! To lodd på meg :)
    Mvh Camilla, toyotacrown(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  46. Så gøy! Her ble det 1 lodd :)

    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  47. Hei,jeg tar gjerne ett lodd.
    Søt premie.Ha ei fin helg.
    (jmag-vaa@online.no)

    SvarSlett
  48. Håper det ikke er for sent å delta :O
    1 lodd, hanneob@live.no :D

    SvarSlett
  49. Grattis med 200 :)
    jeg tar 2 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  51. Ønsker gjerne å bli med :)

    2 Lodd.

    Mvh Veronica
    babypoh@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Tar gjerne 2 lodd - følger og kommetar :)
    Trenger alltid koppehåndklær jeg :D

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Flott giveaway.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  54. ✿ Takker ja til 2 stk lodd og hiver meg med i trekningen.
    Ha en riktig fin torsdag! ✿

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar