tirsdag 25. september 2012

Ny potte..



Det kan til tider gå litt 
hardt utover interiøret
denne oppussinga..


Men det som da er litt moro
er at ingen hadde tenkt å si til meg
at en av mine krukker
hadde gått i tusen knass...eller kanskje vi sier 4 deler..
Neida, slike ting må man finne ut av selv...

Var visstnok et kledningsbord som landa litt skjevt..



Men da er jo ikke jeg sen med
å oppsøke et hagesenter - hvor det i disse dager er salg..
Og kjøpt meg en ny .
Denne gangen ble det en potte som 
ingen kledningsbord klarer å knuse - en zinkpotte.
( greit å vite når neste vegg skal tas til året)



Den søte lykta fant 
jeg på Tornerose på Lillehammer..


Idag tok vi bort stillaset - 
et steg nærmere ferdigstillelse av 
den første veggen.

Setter frist til å melde seg på min give away 
til kl 15.00 i morra.

Ønsker alle en fin onsdag.

Stor klem fra Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Selv om det er kjedelig å få ødelagt noe så er det litt kjekt med en unnskyldning til å kjøpe noe nytt da;) Har fire massive krukker som jeg engentlig godt kunne ha byttet ut med zinkpotter men så langt så er det ikke noen som har greid å ta knekken på de gamle;)

    Ha ei god natt kjære du,
    Varm klem:)

    SvarSlett
  2. Sånne zinkpotter har vi på fellesområdene hos oss, de er kjempefine!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar