onsdag 29. august 2012

En solsikke



står så fint i blomst i hagen..



Vi venter på flere, men i mellomtiden
kan jeg nå nyte synet av denne..
En flott blomst..

Når jeg ser blomsterbedet i år
bærer det dessverre preg av dårlig stell
Disse solsikkeplantene direktesådde jeg etter vi flytta hit.
Til neste år tror jeg vi begynner innendørs i mars/april.


Til neste uke kommer det inn nye vindu på den ene veggen.
Litt pynt skal vi ha rundt vinduene
( planen er at huset skal bli i sveitserstil)
 - har vært å henta 
hjem et par "vareprøver" av klosser - det er jo 
alltids noe å tenke på..
.og selvsagt et alt for stort utvalg i ulike slag..

Ønsker deg som er innom bloggen min
en fin torsdag.

Klem Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Så fin solsikke! Lillebroren her har ei som held på å sprette ut, ein blir jo glad berre av å sjå på dei! Tusen takk for fine ord inne på bloggen min, og ja, eg er søskenbarnet til GM ;)

    klem,
    e

    SvarSlett
  2. Nydelig solsikke!!Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  3. Så fin, solsikke. Kjekt å ha fine blomster i hagen.

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar