tirsdag 14. august 2012

Brilleetui



Heisann..

For en som er avhengig av briller
(..har ikke mindre enn 3 stk i sortimentet..)
...alle med styrke..




var det helt topp når jeg fikk en mail 
fra Lill - som har den fine bloggen
at jeg hadde vunnet på hennes give away.



Like etter kom det en liten pakke i posten..
Den var sendt fra Veslemøy Solberg, 
som har laget dette tøffe etuiet..
Hun har en egen Epla butikk, som du 
finner her;

epla.no/shops/veslemoysolberg/

Tusen takk Veslemøy
 


Skal nok en del til for at jeg velger linser
fremfor briller - jeg føler at 
brillene er en del av meg..
..de har liksom alltid vært der...

Ønsker alle en fin tirsdag..
Klem Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. 1, Du er heldig, hurra, hurra, hurra!!
    2. Æ likte teksten veldig godt :o)
    3. Æ synes brilla e fint!!!!
    4. Har nok 3-4 par som kan brukes..?
    5. Fått progressive glass ifjor=dyrere briller(
    6. Føle mæ naken uten dem...
    7. Æ har så pene øya at æ må ramme dem inn, må ikkje du?
    8. Hvis du e like fin med glassan i virkeligheta som på bildan, så kler du brilla veldig godt ;o)Klem

    SvarSlett
  2. Så flott og morsomt det etuiet var!!! Jeg er og avhengig av briller, har ganske mye styrke og ser dårlig uten...bruker linser av og til, når det er solbrillevær og jeg skal på trening eller tur. Ellers går det i briller til hverdags, og jeg trives med det :)

    SvarSlett
  3. Oj så fint etui! Riktigt stiligt syns det er morro med sånne texter på ting!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar