søndag 1. juli 2012

Ønskeliste..


Kremmerhusets blogg fyller 1 år
og lar oss leserne få komme med ønsker..

Her er mine ønsker:





En sommerlig ønskeliste
som er tilpasset heimen...


For en som er oppvokst i Trøndelag,
var det bestandig moro å
sjå innom butikken som lå
inne "i veita.."
Kjøpte mitt første servise der rundt 1990.
Hvit kopper og fat med ender rundt..
(For oss som har flytta litt på oss, får vi være
glad for at det finnes butikker
 over hele landet..)

Ønsker alle ein fin mandag.
Jeg skal inn til Ørje i morra - bli
morro å sjå igjen stedet jeg var på landsleir i 4H i 1992.


Klem Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Koffert og kattematboks er ønsket her også..Men trenger katt til boksen og det går desverre ikkje pga allergisk kaill.. Lampe har æ allerede ;o) Oransje UTEN klistremerker fra 70-tallet da æ hadde brunt og oransje rom..og genser..og rutet bukse..og huff...;o)Klem

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker meg også den lampa, og kattematboksen var søt:)

    Kremmerhuset er en butikk jeg aldri kan gå forbi, jeg må gå gjennom.
    Og jeg ender som oftest opp med noe derfra også, om det bare er et kort eller noen stearinlys.
    Eller te - elsker teen fra Kremmerhuset:)

    Håper du hadde en fin tur til Ørje,
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. Flott ønskeliste:) Synes de knottene med fugler på var fine og teppet:) de har så mye utrolig fine ting på Kremmerhuset:) Utrolig vanskelig å komme ut der i fra uten å kjøpe noe til meg selv eller andre:)Ha en fin dag!:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar