tirsdag 10. juli 2012

Feriemodus



Ikke riktig ferie enno,
men nå er det like før.

Vi satse sjølsagt på godt ver,
slik at vi kan oppholde oss utendørs..




Fikk vaska oss ut av huset på
Lillehammer i helga.
Ongan var satt igjen i Østfold,
mens mor og far bodde på flatseng ei helg..
Det va en god følelse å
sette seg inn i en full-lasta bil
(var nok ikke plass til stort mer)
og kjør sørover
til vårt nye heim søndag.

Min allerede store
samling av telysestaker ble litt større, når jeg fikk
flytta ned de som sto igjen på Lhmr.

Vimsegutten vår har fått omgangssyken
Vi krysser fingrene for at det holder med denne
gangen i sommer.




Tenkt jeg måtte vise dere de flotte rosene som står
i hagen vår - de har "brettet" seg skikkelig ut
i løpet av helga..

I grunn morsomt å ta over en hage
til noen som har lagt ned stor innsats med den.
Nye blomster dukker stadig opp..

Ønsker dere en flott tirsdag.
Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Vel i hus på "orntli", tenker det er deilig (og litt rart kanskje?).

    Jeg benyttet muligheten til å kaste og gi bort så mye som mulig sist vi flyttet men jammen var det mye som skulle med likevel. Kjenner til den fulle bilen på siste turen. Og vi flytta bare 3.5 km;)

    Natta til deg,
    ha en strålende torsdag.
    God klem:)

    SvarSlett
  2. Må være deilig å ha fått alt under ett tak ;o) Slik går det når man flytter! Har enda enkelte drømmer om at æ glemte nokka viktig da æ flytta for 10 år siden, men kommer ikke få hva..Fælt å våkne fra sånne og lure på om det er sant.. Visste ikke at du samler på te lysestaker, du burde kanskje hatt deg en runde i kjelleren min, der er det MYE rart..Klem (no e det 20*C ute, hat hatt litt lunsjpause..)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar