søndag 4. september 2011

Trivelig helg...


God aften alle sammen
Regnet plasker ned her på Lillehammer i kveld

Vi har allikevel sett på positivt på det
og hatt det koselig i trivelig selskap..
En får høststemning av slikt ver, så blomkarsen
er byttet ut med litt høstlyng.


Gågaten i Lillehammer må bare oppleves.
Den er i det siste blitt kåret til Norges koseligste gågata
-en heder jeg godt skjønner..
Det er alltid liv å røre i gata..
I går var dagen da alle lag og foreninger i kommunen kunne vise seg fram,
og kanskje rekuttere nye medlemmer..


Litt nytt ble med oss hjem denne gangen og..


Jeg tenkte at denne ville bli fin i hylla til frøkna..


Tidligere i sommer fikk vi satt inn 2 skuffer
supert for alle tegningene og malebøkene..


Nå er vi igang med andre strøket på soverommet..


Ja, dokk bør sjå at veggen til venstre har fått 2 strøk, mens den til
høyre har fått sitt første..
I morra skal listmalinga på, og så er det klart
til å ta i mot overnattingsgjester..

Når vi er ferdig med rom nr 1, venter rom nr 2

*** loftstua***

Er litt usikker på om vi skal velge Eggehvit her og..
Noen som har andre lyse favorittfarger?

Ha en flotters kveld.
Mari Johanne



6 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg at gågata i Lillehammer er vakker:) Vi fikk dessverre ikke muligheten til å besøke den i sommer, det var så utrolig dårlig vær den dagen vi var i Lillehammer så vi måtte bare reise tilbake til Øyer uten den faste turen opp til gågata. Men neste år, da besøker vi den igjen:)

    Flott med lyng nå som høsten kommer, jeg skal få byttet ut på trappa og på verandaen i løpet av uka jeg også:)

    Ha en fin søndag og ei god uke,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Skal si dere står på med malingen ;)
    Gågata på Lillehammer har jeg kun opplevd under OL!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Må ta meg en tur til Lillehammer en dag, ja!
    Søt kurv, passet perfekt i hylla!
    Ha ei fin uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Har aldri vært i Lillehammer.

    Men favoritt-hvitfarger har jeg!
    Bomull (fra sens-fargekart)
    Og
    hvit.
    Bare hvit.
    Og Latte.
    :)

    SvarSlett
  5. Ja Lillehammer er en trivelig by :) Liker at de har bevar de gamle trehusene der . I min hjemby har de revet alle de gamle trehusene, og satt opp store bygninger i teggelsten.Ikke så sjarmerende .Tusen takk for at du vil være med i min GA :)

    Klem fra Janne som sier lykke til med malinga :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt med oppussing. Er så kjekt når det nærmer seg ferdig. Min favorittfarge for tiden er nok chi...

    Kjempekjekt du vil være med på blogglotteriet mitt! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar