lørdag 17. september 2011

Helg...



..endelig...



Uka har vært innholdsrik

valg

 mye å gjøre på arbeid

rydde i kaoset
slik at det "nye" soverommet kunne innvies av
tøffe Birkebeinere som treng ei seng å sova i..

De er nå forøvrig på vei opp i marka, og skal
løpe 23 km... Ja, æ har itj gjort det om æ så har fått betalt..

Heia, heia...


Forrige helg ble tilbragt i London.
London er jo en flott by, men
hotellet var det ikke mye å skryte av..
Når vi kom inn på rommet
va det ikke store plassen å områ oss på..
Virka som det var om å gjør å få inn
 mest mulig på minst mulig plass.

Beliggenheten var itj så verst
3 minutter å gå til Paddington tbanestasjon..

Fikk sett meg litt rundt Notting Hill lørdag, men på ettermiddagen hadde jeg
lyst på en tur til Camden - en tur som blir utsatt til neste gang
undergrunn hadd sjølsagt litt problem...


Fikk handla litt
Denne veska fant jeg i Notting Hill..


Fargerik å fin, og passer supert som
ei gå bort veske til dameforening
eller stelleveske med bleier og skifteklær...

Hva mer som ble med hjem?
dokk ska få sjå seinar..

Forøvrig trivelig at så mang har meldt seg på min lille Give Away..

Det e et fantastisk høstver på Lillehammer idag.
Heiagjengen har derfor store planer om å gå en tur til byen først,
før vi ska ta i mot de spreke...

Ha en fin lørdag..
Klem Mari Johanne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar